Mengenai Saya

Foto saya
Perkenalkan aku mewakili keluarga lebah. Aku adalah seorang wanita yang bahagia. Cieeee... alhamdulillah ... Aku adalah seorang lebah penjaga. Aku sedang berusaha sekuat tenaga dan sepenuh hati untuk menjadi seorang istri shalihah yang selalu mampu menyejukkan pandangan bagi seorang suami yang begitu baik yaitu Qomar Teruna Mahadi Si Lebah Pekerja. Aku juga sedang berusaha menjadi seorang ibu yang berhati malaikat bagi seorang anak lebah yang bernama Asadullah Adnan Karim Si Lebah Kecil.

Minggu, 30 Oktober 2011

Bento Ngenes V


Treee ... tre ... treng ...
Kali ini bekal abi penuh warna. Lihat tuh kelihatan semarak kan. Ada putih, merah, coklat dan hijau. Walaupun sedikit agak mekso natanya. Maklum kurang isi, jadinya natanya dibuat semaksimal mungkin biar keliatan penuh. Ini dia bekal abi :
  1. Nasi putih dicetak pakai cetakan agar-agar bunder. Tengahnya yang bolong dikasih mawar merah dari kulit tomat. Trus dikasih daun-daunan dari kulit dan daging timun.
  2. Sayurnya tumis buncis dicampur tempe
  3. Lauknya nugget bentuk bintang.
Bekal abi, siap dijinjing. Ati-ati ya bi kerjanya. Keep spirit. Sambil senyum puas dan nyengir kuda :#

Tidak ada komentar:

Posting Komentar